Kawakarika írta:Muju írta:Nem nem az olajgomba tèma csak a visszajelzőre vár aztán be is kötöm. Egèsz más a csapásirány. De majd ha kipróbálom ès műxik is akkor teszem közzè
Kíváncsian várjuk a fejleményt,hátha kedvet kapunk a koppintáshoz!
Moderátor: MadBob
Kawakarika írta:Muju írta:Nem nem az olajgomba tèma csak a visszajelzőre vár aztán be is kötöm. Egèsz más a csapásirány. De majd ha kipróbálom ès műxik is akkor teszem közzè
Kíváncsian várjuk a fejleményt,hátha kedvet kapunk a koppintáshoz!
Muju írta:Kawakarika elvitted az első ezredest ha jól látom.
Muju írta:Úgy legyen [/b]Kawakarika írta:Muju írta:Nem nem az olajgomba tèma csak a visszajelzőre vár aztán be is kötöm. Egèsz más a csapásirány. De majd ha kipróbálom ès műxik is akkor teszem közzè
Kíváncsian várjuk a fejleményt,hátha kedvet kapunk a koppintáshoz!
Muju írta:Á dehogy is.
[/quote]Kawakarika írta:Muju írta:Nem nem az olajgomba tèma csak a visszajelzőre vár aztán be is kötöm. Egèsz más a csapásirány. De majd ha kipróbálom ès műxik is akkor teszem közzè
Kíváncsian várjuk a fejleményt,hátha kedvet kapunk a koppintáshoz!
Karex írta:Nem igaz hogy senki sem szerel, főz vagy süt.
Mi van veletek?
Muju írta:Ja, ès a szimering csere nem került egy vagyonba.
Mai orvostudomány má kèpes boncolás nèlkül műteni, hát èn is. Alkatrész + pocsta+a sallang=~8000 magyar kemèny valuta.
csanesz írta:Azé jó messzire költöztethetik azt a szervert?
Vagy lehet, hogy egy várost is építenek köré...
Karex írta:csanesz írta:Azé jó messzire költöztethetik azt a szervert?
Vagy lehet, hogy egy várost is építenek köré...
Költöztél Te már?
Tudod mekkora meló?
Kell pár teherautó, ha már csak a TDM részleg mértéktelen számú hsz-ét kell átcipelni valahová......
A rendes kulcsoddal nincs parkoló állás?
Pöti írta:Szevasztok!
Karex írta:Muju írta:Ja, ès a szimering csere nem került egy vagyonba.
Mai orvostudomány má kèpes boncolás nèlkül műteni, hát èn is. Alkatrész + pocsta+a sallang=~8000 magyar kemèny valuta.
Ha nem nagy fáradtság, írj már az esetről egy pár mondatot, hátha más is megcsinálná a csereberét motorbontás nélkül.
Engem pl érdekel. Gondolom a motoromat is.
Lemaradtam az ezresről.
Számolgatom, de valahogy mindig úgy jön ki, hogy ezt Miju vitte.
Indítsunk itt is listát?
Igaz nincs hsz számozva, csak oldalt a topik számláló, ez miatt jobban kell figyelni.
Azért megérdemelné!
fazakas66 írta:Hali Sziasztok BÚÉK !!!
Az olajfogyás témához még egy gondolat.Az olaj gyűrű szeret hamarabb elkopni mint a kompressziós(nagyon vékony nyeszlett gyűrű).
De hát az a csere sem megy egyszerűen szét kell szedni
Karex írta:csanesz írta:Azé jó messzire költöztethetik azt a szervert?
Vagy lehet, hogy egy várost is építenek köré...
Költöztél Te már?
Tudod mekkora meló?
Kell pár teherautó, ha már csak a TDM részleg mértéktelen számú hsz-ét kell átcipelni valahová......
mati12 írta:Kicsit megkésve de
Muju írta:Fáradtságnak nem fáradtság, sőt szivesen leírom, bár biztosan lesznek páran akik megköveznek majd miatta.
Szóval.
Még a nyáron amikor még jóidő volt nem ilyen hideg havas trutyis, a TDM-el jártam melóba.
Autópályán mentem ezért sietősebben, mint egyes túrákra.
A magasabb fordulat előhozta hogy a járgány elég szépen szippantja a zolajat.
Írtam is itt (dehogy itt a másik fórumon) róla.
Ki is számoltam, hogy mennyibe fájna ha széjjelszedem szelepszár szimering, tömítések, ha kell akkor má gyűrűszett meg mitommén mi is.
A 100 db ezredest azé ez ütögeti mondjuk így. Elsőre ezt sokallottam, hát mi legyen.
Első próbaképpen talán elég csak a szelepszár szimeringekkel kezdeni .
Mint kiderült, ha leveszed a szelepfedelet és kiveszed a vezérmű tengelyeket már megoldható a mulatság.
A szelephézagoló lapka, szelepék szeleprugú eltávolítása után a szimering kiszedhető, majd az új visszarakható.Hengerenként kell csinálni a melót felső holtpontra tekerve a dugattyút, így a szelep csak minimálisat "esik" vissza. Az új szimering megtartja a szelepszárat a felső holtpontban és ha ügyes vagy vissza is tudod tenni a rugót és a szelepékeket.
Visszaállítod jelre, vezérlést a helyére összes cucc vissza, indul öröm bódottág.
A tavasz majd meghozza az eredményt. Ha nem eszi a zolajat öröm, ha igen na akkor bontom, de akkor már legalább ezek az alkatrészek cseréje megtörtént.
Köszönet a munkálatokban nyújtott segítségért kawakarikának vele oldottuk meg levelezve a dolgokat tapasztalatok megosztásával.
A szimering nagyvasról van 600/db, meg vettem egy olajszűrőt +a posta volt ezer valamennyi ezért került ez ~~~8000 forintomba meg egy-két szép délutánomba a nem túl meleg garázsomban.
Persze a szelephézagokat is belőttem ha má szét volt bontva egy kicsit.
Nagyvonalakban ennyi.
Ha bármi kérdés van csak nyugodtan. Ha tudok segítek.
Kawa írta:Muju írta:Fáradtságnak nem fáradtság, sőt szivesen leírom, bár biztosan lesznek páran akik megköveznek majd miatta.
Szóval.
Még a nyáron amikor még jóidő volt nem ilyen hideg havas trutyis, a TDM-el jártam melóba.
Autópályán mentem ezért sietősebben, mint egyes túrákra.
A magasabb fordulat előhozta hogy a járgány elég szépen szippantja a zolajat.
Írtam is itt (dehogy itt a másik fórumon) róla.
Ki is számoltam, hogy mennyibe fájna ha széjjelszedem szelepszár szimering, tömítések, ha kell akkor má gyűrűszett meg mitommén mi is.
A 100 db ezredest azé ez ütögeti mondjuk így. Elsőre ezt sokallottam, hát mi legyen.
Első próbaképpen talán elég csak a szelepszár szimeringekkel kezdeni .
Mint kiderült, ha leveszed a szelepfedelet és kiveszed a vezérmű tengelyeket már megoldható a mulatság.
A szelephézagoló lapka, szelepék szeleprugú eltávolítása után a szimering kiszedhető, majd az új visszarakható.Hengerenként kell csinálni a melót felső holtpontra tekerve a dugattyút, így a szelep csak minimálisat "esik" vissza. Az új szimering megtartja a szelepszárat a felső holtpontban és ha ügyes vagy vissza is tudod tenni a rugót és a szelepékeket.
Visszaállítod jelre, vezérlést a helyére összes cucc vissza, indul öröm bódottág.
A tavasz majd meghozza az eredményt. Ha nem eszi a zolajat öröm, ha igen na akkor bontom, de akkor már legalább ezek az alkatrészek cseréje megtörtént.
Köszönet a munkálatokban nyújtott segítségért kawakarikának vele oldottuk meg levelezve a dolgokat tapasztalatok megosztásával.
A szimering nagyvasról van 600/db, meg vettem egy olajszűrőt +a posta volt ezer valamennyi ezért került ez ~~~8000 forintomba meg egy-két szép délutánomba a nem túl meleg garázsomban.
Persze a szelephézagokat is belőttem ha má szét volt bontva egy kicsit.
Nagyvonalakban ennyi.
Ha bármi kérdés van csak nyugodtan. Ha tudok segítek.
Hallani hallottam már én is ilyent, sőt(nem röhög! ) még olyant is, hogy a leleményes szerelő a kiszedett gyertya nyílásán keresztül alsó holtponton ledugdosott némi vastagabb zsinór(vékonyabb kötelet?) a hengerbe, majd a felsőre forgatva a dugót az szépen kitöltötte a helyet és a szelep moccanni se tud a csere alatt. Mikor kész, csak újra alsó oszt lehet kihúzni a kötelet.
Más kérdés, hogy értelme van-e ennek.http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/20010711/ Nálam is cserélni kellet a vezetőket is kipu oldalon, meg akkor már szelepmarás/köszörülés stb.
Muju írta:Fáradtságnak nem fáradtság, sőt szivesen leírom, .................
Karex írta:Muju írta:Fáradtságnak nem fáradtság, sőt szivesen leírom, .................
Köszönöm, a nép nevében!
Igazán és főleg az érdekelne, hogy a bent lévő szimeringek hogy néztek ki.
Kikeményedés, kopás, stb.....
Tudom, hogy a teljes, alapos rendezéshez szét kell szedni a motort, úgy látszik a helyzet teljes egészében, és akkor lehet kitakarítani rendesen.
Viszont ez a szelepszár szimering téma is elegendő lehet egy jó darabig, ha amúgy más probléma nincs a blokkal, még akkor is ha csak részmegoldás.
Kawa, a tiéd mennyire volt kikeményedve, kopva?
És hogy áll a szezon végén az olajfogyasztás téma.. mert most már azért van tapasztalat vele.
Kawa írta:Karex írta:Muju írta:Fáradtságnak nem fáradtság, sőt szivesen leírom, .................
Köszönöm, a nép nevében!
Igazán és főleg az érdekelne, hogy a bent lévő szimeringek hogy néztek ki.
Kikeményedés, kopás, stb.....
Tudom, hogy a teljes, alapos rendezéshez szét kell szedni a motort, úgy látszik a helyzet teljes egészében, és akkor lehet kitakarítani rendesen.
Viszont ez a szelepszár szimering téma is elegendő lehet egy jó darabig, ha amúgy más probléma nincs a blokkal, még akkor is ha csak részmegoldás.
Kawa, a tiéd mennyire volt kikeményedve, kopva?
És hogy áll a szezon végén az olajfogyasztás téma.. mert most már azért van tapasztalat vele.
A kopás szemre nem látszik, mérni meg nem lehet, mert nem jöttek ki olyan állapotban hogy bármit mérni lehessen rajtuk, volt ami csak darabokban jött ki fogóval. Keménynek kemény volt, épp azért szakadtak meg törtek ahogy megfogtam a fogóval.
Muju írta:Igen ez így igaz csak roncsolással jöttek ki. Kemènyek voltak, amit èèszrevettem,hogy az új szimeringek belsejèben a kèt tömítőèl megvan addig a règieknek ez a felülete sima ès agyonkopott volt. A másik hogy a règi szimering a szelepeket simán leengedte a dugattyúig mindenfèle erőltetès nèlkül, az új viszont fent megtartotta a szelepeket a helyükön ès így a rugókat szèpen vissza lehetett tenni. Jóval szorosabban fogta a szelepszárat.
Pöti írta:Szevasztok! Peti vagyok. Nyáron szert tettem egy 3vd-re! Nagyon bírom!!
Pöti írta:Hogy kell ide képet berakni??
Pöti írta:Hogy kell ide képet berakni??
Pöti írta:https://postimg.org/image/3ywdfo7dz/
Pöti írta:https://postimg.org/image/3ywdfo7dz/
Pöti írta:Na Ő az!
Pöti írta:ÁÁ! Elég 2 henger! De szép zöld kawa! Csak telószimeringet kell beújítanod
Pöti írta:ÁÁ! Elég 2 henger! De szép zöld kawa! Csak telószimeringet kell beújítanod
Lomha 8V írta:Pöti írta:ÁÁ! Elég 2 henger! De szép zöld kawa! Csak telószimeringet kell beújítanod
Ne húzogasd az oroszlán bajszát Te gyerek.
Kawa írta:Mér ne? Lesz kikapsz?
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég